en nära dödanära upplevelse. ur min synvinkel iallafall

jag har vart sååå duktig och umgåts (läs bråkat) med gräsklipparen nu ieftermiddag. den gör verkligen inte som jag vill! klipper dåligt gör den också, tycker jag.
efter att jag hade klippt allt gräs så tänkte jag unna mig själv lite vindruvor, så jag går in i växthuset, ser en stooor härlig klase, och vad ser jag inte när jag ska ta den? det hänger en stoor, äcklig spindel (jag hatar spindlar, de är läskiga, hihi) och blänger på mig. snabb som jag är tar jag upp mobilen och tar kort. bilden blev, som ni ser här nedanför, inte den bästa, så jag tänkte zooma in lite, men när jag vänder upp mobilen så ÄR DEN BORTA. hjälp, jag är säker på att den kryper i mitt håt, ussch, det kliar överallt.
 

xxx


titta bara hur enooorm den är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0