det var bra

nu har jag inte bloggat på...en och en halv dag, oops.
lördagen var verkligen en riktigt lyckad kväll. vi började hos josefin och när vi kom in till lidköping så mötte vi upp några vänenr till josefin, sara och sofia o hängde med dom lite.
inne på parketten var det som vanligt, full rulle, bra musik och härligt folk. en liten skum sak hände när jag och en kompis gick och köpte lite mat. det kom fram en tjej i 25årsåldern och tog tag i mina axlar.

-"hur gammal är du?"
"ehm..(trodde hon var från parketten) sexton"
-"såhär kan du ju inte gå klädd!"
jag fick fullkomligt en chock, alltså vad säger männskan?!
"ursäkta?"
-"en sån kort klänning och en sån urigning ( klänningen var inte jättekort och ABSLOUT ingen urigning) du borde haft på dig en kofta!"
" nej men alltså jag tänker inte gå någonstans själv."
-"bra, bra."
och sen gick hon! vet inte riktigt vad man ska säga?

kvällen var toppen iaf, hihi.
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0