VAR TOG SOMMAREN VÄGEN ?

brr. sitter här under en ullfilt o fryser, jag tycker att det ska vara varmt, men icke! hörde iallafall att det skulle bli närmare 25grader nästa vecka, så du har vi något att se fram emot :)
idag har jag tillbringat hela fyra timmar på ica och packat varor, det är riktigt jobbigt men vi fick sammanlagt trettio kronor i dricks, och för dessa kronor köpte vi en triss...som resulterade i två nya triss....som resulterade i fem nya triss(fast vi tog bara två och tog sen resten av pengarna)...fast där.. stopp! vi vann inget men jag var bara tvungen att köpa en till men där var lyckan lika med noll. jag är sugen på att kila ner o köpa en till triss sen, hihih
efter ica så styrde vi kosan mot skoaffären, var på jakt efter ett par bruna converse, men de visade sig vara slut! jag måste bara ha ett par, får ta och beställa!!

puss på kinden


åhh.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0