I'M HAPPY

då var det fredag igen! bara stora leende här :)
fredagar är en riktig favoritdag i skolan, bara slappa ämnen, och läraren på sista lektionen var snäll och släppte oss tjugo minuter innan vi egentligen slutade (inte för att det var så bra för min del eftersom jag var tvungen att vänta på bussen, hihi). min vän matilda följde med mig hem för att prova lyckan på hästryggen men det gled ut i sanden för regnet bara öste ner, men nu har det slutat. ikväll så blir det hemmakväll med mamma och pappa, och imorgon ska jag upp tidigt för att stå och packa varor med min kära vän hanna på ica !
 
puss och hej

och förresten, har ni sett att jag har lyckats ändra designen, alldelses själv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0