hej dålig uppdatering, HEJ

ojojoj det här går ju inte riktigt enligt planerna, tänkte vara redig o blogga minst en gång per dag, men....det var ett x antal dagar sen sist!
 helgens största händelser var ohlins i fredags, ett disco i skara. kvällen tilllbringades med cissi, ebba o matilda. bra musik, mycket folk = lyckad kväll.

på lördagen vaknade jag upp hos ebba, och jag o hon drog oss ner mot jönköping, o där träffade vi angelicia o susanna, två sjuuuukt härliga flickor som vi träffade under vår vecka i falsterbo nu i somrmras, det blev mycket skratt o prat om gamla minnen!

jag skaaaa bli bättre på att uppdatera!
puss

min sjukt snygga vän ebba under falsterboveckan i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0